Jak stworzyć udane logo żywieniowe
- Strona główna
- Blog AgendaPro Health
- Jak zrobić logo żywieniowe ...
Logo jest podstawowym elementem identyfikacji wizualnej marki lub firmy. Najlepsza jest taka, która została zaprojektowana z uwzględnieniem charakterystyki każdego przypadku i z założeniem, że "mniej znaczy więcej". Nie musimy przeładowywać go elementami, aby opinia publiczna zrozumiała, na czym polega nasza działalność.
W tym artykule skupimy się na udzieleniu wskazówek potrzebnych do stworzenia logo specjalnie dedykowanego żywieniu. Ta część medycyny zajmuje się badaniem procesów, w których organizm przyswaja pokarm, i stara się zapewnić pacjentom lepszy kontakt z żywnością.
Co należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu logo żywieniowego?
Wiedząc o tym, w zasadzie możemy już wyobrazić sobie elementy, które możemy dodać, aby opracować lub zaprojektować logo żywieniowe:
-
Może zawierać symbole związane ze zdrowiem żywności, np. butelkę wody (w sylwetce), płatki śniadaniowe, ziarna, owoce, zupy, zdrowe posiłki.
-
Najlepiej, aby był prosty, świeży, w jasnych kolorach. Nie przeładowuj go rysunkami ani grafiką, które wprowadzają klienta w błąd.
-
Logo powinno dobrze funkcjonować we wszystkich swoich wersjach, być dość plastyczne i mieć mocny design, tak aby znaczenie marki było spójne z tym, co chce ona przekazać.
-
Wybrana korporacyjna strategia kolorystyczna musi zmierzać w tym samym kierunku żywieniowym.
-
Ponieważ jest to dziedzina zdrowia, tożsamość marki musi wzbudzać zaufanie i empatię między klientem a specjalistą.
-
Tworząc logotypy żywieniowe, należy pamiętać, że w dużej mierze są one skierowane do kobiet i mężczyzn, którzy chcą stosować dietę opartą na własnych upodobaniach i preferencjach, która pomoże im osiągnąć cel fizyczny.
-
Grafik może tworzyć hybrydy między figurami, na przykład: narysować serce, które jednocześnie przekształca się w jabłko. Oba są związane z odżywianiem. Podobnie jak wagi. Ciało otyłe i ciało szczupłe, aby wyrazić to "przed i po", o którym każdy marzy po zakończeniu planu żywieniowego obejmującego również aktywność fizyczną.
-
Logo może być również kolorowe i wesołe, można kojarzyć litery z owocami, a po ich połączeniu odczytać nazwę firmy lub marki przeznaczonej do żywienia.
Zrób wrażenie swoim logo i zostań zapamiętany
Poza literami i wyglądem logotypów żywieniowych, tym, co ma największy wpływ i pozostaje w podświadomości ludzi, jest kolor. Jest to udowodnione, ponieważ ludzki umysł został zaprojektowany w taki sposób, aby reagować na bodźce wizualne.
Istnieją marki, których logo jest tak dobrze umiejscowione, że można je łatwo rozpoznać z daleka na ulicach, w mediach, takich jak czasopisma, broszury, wizytówki i inne. Kolory wybierane do logotypów żywieniowych powinny być oparte na tym, co chcemy przekazać za pomocą naszej marki- neutralne, jasne lub wesołe. Niekoniecznie jest to zgodne z tym, co kochasz i co wolisz nosić. Zawsze myśl na poziomie biznesowym.
Zieleń jest najczęściej używanym kolorem w odniesieniu do wszystkiego, co związane z naturą, żywnością ekologiczną, wegetarianizmem i zdrowym odżywianiem. Wiąże się z pewnością siebie, dobrym zdrowiem, harmonią i duchowością.
Warto rozważyć przeprowadzenie analizy lub badań rynkowych na temat konkurencji, ponieważ nie jest wskazane, aby opinia publiczna była zdezorientowana, gdy widzi logotypy żywieniowe, które są tak podobne do siebie w przypadku jednej i drugiej marki. Chodzi o to, aby być wyjątkowym i rozpoznawalnym, poszukać tej szczególnej cechy, która odróżnia Cię od innych.
Powiązane artykuły:
- Jak stworzyć slogan żywieniowy
- Pomysły na reklamę dla Twojego ośrodka fizjoterapii
- Nazwy gabinetów stomatologicznych: jak wybrać właściwą nazwę
- Wszystko, co musisz wiedzieć o Instagramie, aby przyciągnąć klientów do swojego salonu kosmetycznego.
- Stwórz reklamę, która przyciągnie wielu klientów do Twojego salonu.
- Stwórz atrakcyjne broszury i poznaj przykłady najlepszych z nich.
Otwarcie salonu fryzjerskiego - wyposażenie i urządzenia niezbędne do rozpoczęcia działalności
VOtwarcie własnego salonu fryzjerskiego to wielkie wyzwanie, ale także szansa na realizację pasji i rozwój zawodowy. Jednym z kluczowych kroków w procesie otwierania salonu jest odpowiednie wyposażenie i zakup niezbędnych urządzeń. W niniejszym artykule omówimy, co konkretnie musisz kupić...
V Strona główna Blog AgendaPro 5 najlepszych praktyk, które usprawnią ... Salony kosmetyczne to wyjątkowe biznesy, ponieważ pozwalają na interakcję z publicznością w bardziej intymny sposób niż wiele innych...
V Strona główna Blog AgendaPro Uatrakcyjnij swoją działalność dzięki ... W tak konkurencyjnej dziedzinie, jaką jest związana z integralną estetyką, urodą i zabiegami jej poświęconymi, wyróżnienie się...