
SZEŚĆ nawyków, które pozwolą Ci zostać zapracowanym fryzjerem
Fryzjer Ben Gillooly z Abbott & Co wie, że zajęty fryzjer to szczęśliwy fryzjer, a ponieważ coraz więcej salonów przechodzi na wizyty, Ben dzieli się swoimi wskazówkami, jak dokonać przejścia i utrzymać kolumnę rezerwacji pełną. Ben mówi...
- BĄDŹ TAM
Brzmi to głupio, ale nie bądź tym fryzjerem, który blokuje cały poranek na leżenie w łóżku lub blokuje kilka ostatnich wizyt, aby pójść do pubu. Bądź tam! Bądź dostępny. - BĄDŹ WIDOCZNY
Przy tak dużych mediach społecznościowych, jakie są, ważne jest, aby Twoi klienci i ich znajomi mogli zobaczyć Twoją obecność, więc wykorzystaj to na swoją korzyść. Publikuj posty, kiedy masz wolne miejsca. Daj im znać, kiedy są następne dostępne terminy. Każdy zawsze sprawdza swój telefon, więc niech Cię widzą. - PRZEBUKUJ SWOICH KLIENTÓW
Ponownie brzmi to prosto, ale jak twój klient wychodzi, to tak łatwo wziąć pieniądze i przejść do następnego klienta, ale biorąc minutę, aby ponownie zarezerwować klienta utrzymuje je wracając i pomaga im być bardziej spójne z ich strzyżenia. - KARTY BIZNESOWE (BUSINESS CARDS)
Tak są starej szkoły, ale można dostać przyzwoite karty wykonane bez większych kosztów. Make sure you have your website, phone numbers and social media on you cards. - KONSYSTENCJA
Najprostszą rzeczą, aby utrzymać ludzi wracających do Ciebie i polecając cię jest spójność pracy. Upewnij się, że Twój klient za każdym razem wychodzi zadowolony, ponieważ łatwiej jest utrzymać klienta niż znaleźć nowego. - WYKORZYSTAJ SWOJE FUNKCJE
Aplikacje do rezerwacji mają mnóstwo wspaniałych funkcji, aby utrzymać klientów wracających, więc użyj wszystkich narzędzi na swojej stronie, aby przypomnieć ludziom, dlaczego muszą wrócić do Ciebie.
Otwarcie salonu fryzjerskiego - wyposażenie i urządzenia niezbędne do rozpoczęcia działalności
VOtwarcie własnego salonu fryzjerskiego to wielkie wyzwanie, ale także szansa na realizację pasji i rozwój zawodowy. Jednym z kluczowych kroków w procesie otwierania salonu jest odpowiednie wyposażenie i zakup niezbędnych urządzeń. W niniejszym artykule omówimy, co konkretnie musisz kupić...
V Strona główna Blog AgendaPro 5 najlepszych praktyk, które usprawnią ... Salony kosmetyczne to wyjątkowe biznesy, ponieważ pozwalają na interakcję z publicznością w bardziej intymny sposób niż wiele innych...
V Strona główna Blog AgendaPro Uatrakcyjnij swoją działalność dzięki ... W tak konkurencyjnej dziedzinie, jaką jest związana z integralną estetyką, urodą i zabiegami jej poświęconymi, wyróżnienie się...