19 lutego 2022 Udostępnij

SZEŚĆ nawyków, które pozwolą Ci zostać zapracowanym fryzjerem

Fryzjer Ben Gillooly z Abbott & Co wie, że zajęty fryzjer to szczęśliwy fryzjer, a ponieważ coraz więcej salonów przechodzi na wizyty, Ben dzieli się swoimi wskazówkami, jak dokonać przejścia i utrzymać kolumnę rezerwacji pełną. Ben mówi...

  1. BĄDŹ TAM
    Brzmi to głupio, ale nie bądź tym fryzjerem, który blokuje cały poranek na leżenie w łóżku lub blokuje kilka ostatnich wizyt, aby pójść do pubu. Bądź tam! Bądź dostępny.
  2. BĄDŹ WIDOCZNY
    Przy tak dużych mediach społecznościowych, jakie są, ważne jest, aby Twoi klienci i ich znajomi mogli zobaczyć Twoją obecność, więc wykorzystaj to na swoją korzyść. Publikuj posty, kiedy masz wolne miejsca. Daj im znać, kiedy są następne dostępne terminy. Każdy zawsze sprawdza swój telefon, więc niech Cię widzą.
  3. PRZEBUKUJ SWOICH KLIENTÓW
    Ponownie brzmi to prosto, ale jak twój klient wychodzi, to tak łatwo wziąć pieniądze i przejść do następnego klienta, ale biorąc minutę, aby ponownie zarezerwować klienta utrzymuje je wracając i pomaga im być bardziej spójne z ich strzyżenia.
  4. KARTY BIZNESOWE (BUSINESS CARDS)
    Tak są starej szkoły, ale można dostać przyzwoite karty wykonane bez większych kosztów. Make sure you have your website, phone numbers and social media on you cards.
  5. KONSYSTENCJA
    Najprostszą rzeczą, aby utrzymać ludzi wracających do Ciebie i polecając cię jest spójność pracy. Upewnij się, że Twój klient za każdym razem wychodzi zadowolony, ponieważ łatwiej jest utrzymać klienta niż znaleźć nowego.
  6. WYKORZYSTAJ SWOJE FUNKCJE
    Aplikacje do rezerwacji mają mnóstwo wspaniałych funkcji, aby utrzymać klientów wracających, więc użyj wszystkich narzędzi na swojej stronie, aby przypomnieć ludziom, dlaczego muszą wrócić do Ciebie.

Justyna

Redakcja schroniska.org.pl