25 stycznia 2022 Udostępnij

Który z londyńskich fryzjerów nawiązał współpracę z kanałem telewizyjnym Dave z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego?

Murdock London Barbers nawiązał współpracę z kanałem telewizyjnym Dave i CALM (Campaign Against Living Miserably), aby podnieść świadomość na temat zdrowia psychicznego mężczyzn w Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego, który przypada w sobotę 10 października.

Aby zachęcić mężczyzn do dalszych rozmów na temat zdrowia psychicznego, Murdock bierze udział w kampanii multimedialnej, która obejmie co-branding w londyńskich sklepach Murdock's, reklamy telewizyjne, filmy społecznościowe oraz pięć nowych odcinków hitowego podcastu Conversations Against Living Miserably. Wszystkie zostaną uruchomione w Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego.

Fryzjerzy Murdock są już przeszkoleni w zakresie pierwszej pomocy w zakresie zdrowia psychicznego w wyniku kampanii #morethanabarber, ale nowe partnerstwo z Dave TV i CALM pozwoli Murdock jeszcze bardziej zachęcić klientów do otwarcia się, sprawdzenia, co u kolegów i zapewnienia, że mężczyźni będą więcej rozmawiać o swoim zdrowiu psychicznym.

Misją jest, aby ludzie wiedzieli, że nigdy nie są sami w tym, przez co przechodzą, i że CALM jest tam, jeśli ich potrzebują 365 dni w roku. Otwarte rozmowy mogą być prowadzone wszędzie i z każdym, a nawet najpoważniejsze sprawy w życiu mogą być traktowane z humorem!

We wszystkich sklepach Murdock London, na brandingu pojawią się takie komunikaty jak: "Czujesz się dobrze po strzyżeniu? Dlaczego nie sprawdzić, co słychać u kolegi w drodze do domu? Podziel się tym dobrym samopoczuciem" - "Hej, przystojniaku! Tak ty, przestań się poniżać!" oraz "WELCOME! Wejdź! Czatuj! Zapomnij na chwilę o swoich zmartwieniach. Prawdopodobnie masz ich dużo, bo, no cóż, spójrz na wszystko".

Aby zachęcić do społecznego dystansu, naklejki podłogowe będą również czytać: "Proszę trzymać co najmniej jedną dużą owcę z dala od wszystkich, aby zapewnić społeczny dystans".

Reklamy telewizyjne i posty społeczne, wyprodukowane przez UKTV Creative ze starszym redaktorem społecznym Aaronem Gilliesem, podążają za podobnym tematem i składają się z humorystycznych i podnoszących na duchu wiadomości. Co ważniejsze, kierują one widzów do ratującej życie infolinii CALM.

Anna Worthington, Dyrektor Zarządzający w Murdock Barbers powiedziała:"Nasi fryzjerzy są niesamowitymi pasjonatami dbania o dobre samopoczucie swoich klientów. Opieka nad mężczyznami jest fundamentalną częścią naszego DNA i jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Dave'em i CALM, aby zwiększyć świadomość i wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego mężczyzn.

"Dzień Świadomości Zdrowia Psychicznego jest dla nas okazją do zmiany kultury i stygmatyzacji związanej z dyskusją na temat zdrowia psychicznego, a w wyniku naszej kampanii #morethanabarber, nasi fryzjerzy są przeszkoleni w zakresie Mental Health First Aid, aby zaoferować bezpieczne i komfortowe środowisko dla klientów, aby otworzyć się o swoich zmaganiach. Cieszymy się, że jesteśmy oficjalnym partnerem kampanii Dave X CALM i z niecierpliwością czekamy na możliwość zaprezentowania przekazu kampanii i rozpoczęcia kluczowych rozmów w naszych sklepach 10 października."

Infolinia CALM jest dostępna od 17:00 do północy, 365 dni w roku pod numerem 0800 58 58 58.

Czytaj dalej

"Uważam, że ludzie o każdym rodzaju włosów powinni mieć możliwość strzyżenia się w każdym salonie fryzjerskim".

Gratulujemy finalistom konkursu na Fryzjera Męskiego Roku!

Jak zachować czystość i jednocześnie pozostać ekologicznym?

Oliwia

Redakcja schroniska.org.pl